منتديات سهر الليالى مش هتقدر تغمض عيونكــــــ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادخل اضحك من قلبك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MiSs LoNeLy
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
MiSs LoNeLy

انثى
المزاج : ادخل اضحك من قلبك 7azeen10
هواياتى : ادخل اضحك من قلبك Writin10

ادخل اضحك من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: ادخل اضحك من قلبك   ادخل اضحك من قلبك Icon_minitimeالسبت مارس 15, 2008 9:40 pm

[size=18]
مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها
مره دكتور راح مستشفي المجانين علشان يكشف عليهم فرسم لهم باب علي الحائط و قال لهم "افتحوه" فراحوا يفتحوه ما عدا واحد، افتكر أنه عقل و بقى كويس فساله "ليه ما فتحتش الباب" قاله "لأن المفتاح معايا !!؟؟"
مره فى ثلاثه بنات ماشيين فى الشارع واحده بتقول انا عايزه اتجوز واحد يكون له هيبه وشان عظيم والثانيه تقول انا عايزه اتجوز واحد من اليابان والثالثه عايزه تتجوز لاعب كوره مصرى مشهور ، واحد كان ماشى وراهم وسمعهم ام راح يسلم عليهم ويقول انا العميد يونج يانج الشهير بابو تريكا
******كان فى مرة اثنين رجالة مشين فى الشارع فشافو واحدة ماشية بتعيط علي جوزها فقام رايح واحد من الرجالة بيقول للتانى ايه رأيك بقى ان الست دى بتمسل قاله ازاى ياعم منتاش شيفها ماشية بتعيط على جوزها طب استنا وانا هوريك فراح جمبها وقل اه بس ياقمر لو تقولى انت ساكن فين وانا هنسيك كل الى شفتة فقالت اه ه ه ه ه ياحبيبى ياجوزى يلى كنت مسكنى فى المهندسين عمارة20 شقة 14
واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته "رايح فين؟" فقال لها "مش هقولك انا حر" ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله "على فين يا باشا؟؟؟" قال له يعنى أنا مقولتش لمامي هقول لك أنت
واحد راح المترو قطع ثلاث تزاكر قابلة واحد قالة انت قاطع ثلاث تزاكر لية قالة عشان لو ضاعت الاولى يبقى ماعاية التانية قالو لو ضاعت التانية قالة معايا التالتة قالة لو ضاعت التالتة قالو ما تخفش معايا اشتراك
مره ثلاث نسور بيتراهنوا مين يصطاد أكتر ,النسر الأول راح ورجع فكان منقاره عليه دم فسألوه النسور التانين الدم ده من ايه قالهم شايفين الصخره اللى هناك اصطتدت عندها أرنب,فراح النسر التانى ورجع فكان منقاره عليه دم أكتر فسألوه الدم ده من ايه فقالهم شايفين الشجره اللى هناك اصطتدت عندها غزاله,راح النسر التالت ورجع مليان دم فى كل حته فى جسمه فسألوه الدم ده من ايه قالهم شايفين العمود اللى هناك ده قالوا له اه قالهم انا ماشفتوش
مرة ثلاثة مجانين الدكتور جاب ثلاث كبايات مياه فقال لهم "أغطسوا" غطس أتنين ولم يغطس الثالث وتوقع الدكتور أنه خف فقال له "لماذا لم تغطس؟" قال له "خايف أغرق"
واحد بخيل دخل مع ابنه سوبر ماركت الولد قال لأبوه : بأحب الشوكولاته أبوه قاله : حبها ورجعها مكانها
مره وحدة روحت على بتها متاخر قال لها زوجها :انتى كنتى فين يا مدام ؟؟؟ قالت :لا مهوا ... اصلو ... كان فى واحد بيعكسنى قال لها :هو بيعكسك انتى اتاخرتى ليه ؟؟؟؟ قالت :اصله كان ماشى على مهله ....!

بياع سمك ابنه مات . مشى فى الجنازة يقول كان صاحى وبيلعب
واحد غبي طلع برج القاهرة في اخر دور وبص على الناس تحت لقاهم صغيرين جدا وركز على واحد منهم وكلما كان ينزل دور كان يلاقي حجمه يكبر حتى وصل للدور الارضي راح للراجل وحضنه وسلم عليه فساله الراجل انت تعرفني قال له طبعا يا راجل ده انا اعرفك من وانت صغير قوي
[/size]
اميرة الرومانسيه
المراقب العام
المراقب العام
اميرة الرومانسيه

انثى
هواياتى : ادخل اضحك من قلبك Riding10

ادخل اضحك من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل اضحك من قلبك   ادخل اضحك من قلبك Icon_minitimeالسبت مارس 15, 2008 9:43 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جميل جداااااااا

أميرة الرومانسيه
http://amera-elromancia.montadalhilal.com
Mr:a7med
الادارة
الادارة
Mr:a7med

ذكر
الاوسمة : ادخل اضحك من قلبك Aaoau_11
المزاج : ادخل اضحك من قلبك Sick10
هواياتى : ادخل اضحك من قلبك Writin10

ادخل اضحك من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل اضحك من قلبك   ادخل اضحك من قلبك Icon_minitimeالسبت مارس 15, 2008 10:01 pm

ههههههههههههههههه
على فكرة
انا العميد يونج يانج الشهير بابو تريكا
سها
عضو جديد
عضو جديد

ادخل اضحك من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل اضحك من قلبك   ادخل اضحك من قلبك Icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 8:14 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه بجد تحفة انا هموت من الضحك

ادخل اضحك من قلبك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اضحك كرركر
» ادخل شوف ادخلى شوفى عرسان 3001 ياعينى على الرجاله
» ادخل وشوف عل المكشوف النقطة بعشرة والعشرة بمية
» لو نظرك 6/6 ادخل وافحص
» امتحان لكل الاعضاء ***ادخل ومش تخاف